fredag 9. september 2011

Soccer!!

Heihei :)

Nå har jeg vært her i snart 4 uker, men føler det er på sin plass å fortelle om noen av de største opplevelsene hittil!
Morningen etter jeg kom ned var jeg fortsatt veldig jetlag, så jeg våknet av meg selv sånn 7 om morningen og sto opp for å ha min aller første frokost med familien. Her i familien går det mye i cereal om morningen, noe jeg koser meg med. Da jeg sto opp fortalte Mk meg at hun hadde snakket med fotballtreneren og at jeg hadde tryouts samme dag,! Må si jeg var realtivt sliten og nervøs ettersom at jeg hadde ankommet sånn typ 12 timer tidligere, men jeg var selvfølgelig også veldig spent. Etter frokost dro jeg og vertsmor opp til skolen, der det var åpen dag for alle freshman's og nye elever, så vi kunne få et inntrykk av alle de forskjellige sportene og klubbene man kunne delta i, og det var MANGE!
Senere på ettermiddagen var det bare å gjøre seg klar for fotball tryouts i 35-40 varmegrader! De første dagene var heeeelt forferdelige på banen, men etterhvert gikk det bare bedre og bedre, og jeg kom med på laget!! :D
Vi trener mandag-fredag (noen ganger lørdager) i 2 og en halv time omtrent,så det er relativt lett å både forbedre og opprettholde både kondis og tan, mehe :) Første kampen spilte vi mot Highland Park, som vi slo 10-0.. Så den var ganske grei. Andre kampen spilte vi mot Shawnee Mission North West som er rangert nr.1 i staten. Denne kampen var en big deal fordi vi (Washburn Rural High School) er rangert nr.2 i staten, noe som gjorde dette oppgjøret veldig spennede! Jeg aldri har sett verre dømming av en dommer i mitt live, men JV-laget til Washburn spilte 0-0 mot deres JV lag og Varisty-laget spilte 1-1 mot deres Varisty-lag, noe som viser at det var utrolig gjevnt.
Sånn, det var en liten oppdatering på hvordan treningen går her nede!
Xoxoxoxoxo Braaage!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Vertsmor MK hjelper til å stelle i stand alt fotball-utstyret:)

Måtte ta bilde av det her. Første jeg så da jeg gikk av flyet til USA :)

Bilde av Island, fra flyet!

New York skyline! Bildet tatt fra flyet.